تم تحويل المنتدى الى المنتدى الجديد www.mo7ha.com

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
اعلان

ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه

2 مشترك

ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه Empty ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء 11 فبراير - 13:55

نكت جامدة جدااا

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

===========

مدرس حساب سأل طالب لو كان علي أبوك دين 1000جنيه و مطلوب انه يسدده علي 10 أقساط ها يدفع كام في كل قسط؟ رد الولد مش هايدفع ولا مليم ... فقال المدرس : اقعد يابني ده انت مش فاهم الدرس كويس... فرد الولد : ده انت إللي مش فاهم بابا كويس يا أستاذ

===========

واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم ياجدع

===========

صرصار ندل عزم 4 اصحابه علي الغدا ولما اتجمعوا كلهم ... شد عليهم السيفوووووون

===========

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

===========

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "

===========

مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

اتمنى ان تكون نالت على اعجابكم
Admin
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى

ذكر
العمل/الترفيه : رئيس الادارة
المزاج : عااااالى قوى

بطاقة الشخصية
ملاحظة:
ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه Left_bar_bleue0/0ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه Empty_bar_bleue  (0/0)

https://ahmedgame.hooxs.com

ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه Empty رد: ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه

مُساهمة من طرف ahmedalgazar الأربعاء 11 فبراير - 18:17

ههههههههههههه الف شكر
ahmedalgazar
ahmedalgazar
عضو فضي
عضو فضي

ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه Empty رد: ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء 11 فبراير - 21:50

شكراااااااااااا على ذوقك
Admin
Admin
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى

ذكر
العمل/الترفيه : رئيس الادارة
المزاج : عااااالى قوى

بطاقة الشخصية
ملاحظة:
ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه Left_bar_bleue0/0ادخل واضحك بس براحة بس متنساش الهم والغم هههههه Empty_bar_bleue  (0/0)

https://ahmedgame.hooxs.com

- مواضيع مماثلة